Presse

Washington Post: I september 2020 fik skolen besøg af Rick Noack, journalist ved Washington Post, som sammen med fotograf Maja Hitij / Getty Images tilbragte en hel dag sammen med børn og voksne på skolen. Artiklen om vores skovskole på Samsø og udendørsundervisning kan læses her (digital udgave) og her Washington Post_ Outdoor School In Denmark_200916-ny (1) (papirudgaven).

ProSieben: I september 2020 havde vi også besøg af det tyske videnskabsprogram Galileo, som sendes på ProSieben. Filmholdet var forbi Samsø for at høre om vedvarende energi og besøgte os og vores skovlejr på Bisgaard. Hele indslaget om Samsø kan ses her

Politiken: I maj 2020 havde vi dejligt besøg af Politiken, som gerne ville se hvordan Bisgårds udearealer kan berige vores børn og undervisningen. Artiklen, som kan læses her er et led i en sommerserie om initiativer der gør verden til et bedre sted.

Euronews: I marts 2019 havde Samsø besøg af Euronews som lavede en lille film om vedvarende energi og bæredygtighed. De besøgte også vores skole og snakkede med børnene om bæredygtighed, mad og om hvordan det er at bo på en lille ø. Se reportagen om Samsø Frie Skole i Euronews her