Sidste skoledag for 9. klasse, 29. maj 2019

En skøn, skøn dag med mange festlige indslag fra de allerældste børn på Samsø Frie Skole (og et enkelt fra køkkenet), “oppyntning” af alle klasselokaler og lækker morgenmad til skolens ansatte.

Først på skoledagen havde 9. klasse inviteret resten af skolen og alle skolens ansatte til en festlig samling med prisoverrækkelser, konfetti og en aldeles sjov, rørende og meget flot lavet afskedsvideo. Se den på facebook her.

Bagefter blev alle overrasket af de festligt udklædte afgangselever i klasserne, hvor der nænsomt blev kastet karameller i grams, hvilket absolut faldt i god jord hos skolens børn.

Til frokost var det de stores tur til at blive overraskede, for da de stillede op på rad og række foran skolens køkkenvinduer for at få taget et klassebillede, fik de vand fra køkkenet i stedet for. De tog det heldigvis med godt humør, for efter endt frokost gik vi alle på boldbanen til vandkamp.

Her stod Samsø Redningskorps klar med vandtank og vandkanon, så alle kunne få bukse- eller kjolevand. Uha, det var hvinende sjovt!

Vi vil så gerne sige tak til 9. klasse for en helt igennem dejlig dag. Vi er stolte af jer og det store arbejde, I har lagt i jeres sidste skoledag, så den var rar og sjov for alle. Tak!